Az ötleteink 95% sosem valósul meg.
- Mi kell ahhoz, hogy ezen az arányon drasztikusan javítsunk?
- Hogyan lehet üzleti szemlélettel közelíteni egy ötletet, legyen az egy javító intézkedés, vagy egy Startup felállítása?
Outside-in és Inside-out megközelítések, valamint az érintettek körének feltérképezése és befolyásolása is segít a stratégiánk kiindulópontjainak meghatározásában és sikeres képviseletében.
Mindezt pedig egy felgyorsult VUCA világban.
Módszertan
- 2×1 nap (4-6 hét a tréningnapok között)
- 8-10 fős csoportok
- Interaktív témafeldolgozás
- Szituációs gyakorlatok, egyéni visszajelzések
- Egyéni akciótervek és beszámolók a konkrét eredményekről
- Memóriakártyák és alkalmazások
Digitális tanulási felületek:
- Klaxoon
- Memokártya App
- Google Template
Fő célcsoport
- Döntéshozók
- Vezetők
A “Jelentkezési űrlap” gomb megnyomását követően átirányítjuk a lebonyolítással megbízott partnerünk a Human Digital Group Kft honlapjára.