Ízelítő képzési programjainkból
Krauthammer képzési módszertan és programok
Mi a Krauthammernél 1971 óta – egyéni és csoportos – fejlesztési folyamatokat tervezünk ügyfeleink számára. A tartós hatás érdekében a képzési napok között 3-6 hét gyakorlási periódust illesztünk be, illetve a program után pl. peer coaching beindításával javasoljuk fenntartani a pozitív hatást, változást. 2013 óta minden programunk blended learning alapelvű, azaz tartalmaz e-learning anyagokat is az önálló tanuláshoz a csoportos tanulás mellett. Ebben partnerünk a CrossKnowledge, a világ egyik vezető e-learning szolgáltatója. 2018-ban 4 nagy témában kínálunk fejlesztési programokat:
Vezetői programjaink
Ajánlott időtartam: 2×2 nap
A program tapasztalt vezetőket támogat abban, hogy tisztázzák saját és cégük jövőképét, és azt hatékonyan tettekre váltsák, s így összhangba hozzák a cég stratégiáját annak kultúrájával és struktúrájával. Mindeközben, szintén fontos célul tűzzük ki a vezetők önismeretének és hatásának növelését is a program során.
Ajánlott időtartam: 2×2 nap
A program tapasztalt vezetőket támogat abban, hogy tisztázzák saját és cégük jövőképét, és azt hatékonyan tettekre váltsák, s így összhangba hozzák a cég stratégiáját annak kultúrájával és struktúrájával. Mindeközben, szintén fontos célul tűzzük ki a vezetők önismeretének és hatásának növelését is a program során.
Ajánlott időtartam: 3×1, vagy 4×1 nap
Ezt a programot gyakorló vezetőknek és HR szakembereknek terveztük, hogy segítsen felépíteni a coaching típusú vezetői szemlélet és gyakorlat megbízható alapjait. Mit ígérünk? A képzés elvégzése után a résztvevők képesek lesznek vezető helyzeteiket coaching megközelítéssel és eszköztárral megoldani.
Ajánlott időtartam: 3×1, vagy 4×1 nap
Ezt a programot gyakorló vezetőknek és HR szakembereknek terveztük, hogy segítsen felépíteni a coaching típusú vezetői szemlélet és gyakorlat megbízható alapjait. Mit ígérünk? A képzés elvégzése után a résztvevők képesek lesznek vezető helyzeteiket coaching megközelítéssel és eszköztárral megoldani.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
A célkitűzések elérése konszenzust, kooperációt és kommunikációt igényel – már az elejétől fogva. A képzésen az állandó, átmeneti vagy projektcsapatok vezetőit tesszük képessé, hogy csapatuk hatékonyabban és együttműködőbben dolgozzon. A képzés részben Patrick Lencioni 5 tényezős modelljére épül.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
A célkitűzések elérése konszenzust, kooperációt és kommunikációt igényel – már az elejétől fogva. A képzésen az állandó, átmeneti vagy projektcsapatok vezetőit tesszük képessé, hogy csapatuk hatékonyabban és együttműködőbben dolgozzon. A képzés részben Patrick Lencioni 5 tényezős modelljére épül.
Ajánlott időtartam: 2×1, vagy 3×1 nap
Egyre komplexebbé váló, egyre gyorsuló ütemű világunkban a globalizáció, a technológia, és a humántőke egyre többet és többet követel napjaink vezetőjétől. A képzés azt a szemléletet és eszköztárt adja a vezető kezébe, amely a kollégák és a csapat fenntarthatóan magas teljesítményének eléréséhez szükséges.
Ajánlott időtartam: 2×1, vagy 3×1 nap
Egyre komplexebbé váló, egyre gyorsuló ütemű világunkban a globalizáció, a technológia, és a humántőke egyre többet és többet követel napjaink vezetőjétől. A képzés azt a szemléletet és eszköztárt adja a vezető kezébe, amely a kollégák és a csapat fenntarthatóan magas teljesítményének eléréséhez szükséges.
Ajánlott időtartam: 3×1 nap
Programunk a HR szakemberek számára nyújt segítséget abban, hogy a szervezeten belül azonosítani tudják munkájuk szempontjából a kulcsfontosságú személyeket, jobban értsék az ő elvárásaikat és a kihívásokat, amikkel szembenéznek, illetve megfelelően tudjanak hatást gyakorolni, ezáltal optimalizálva munkájukat.
Ajánlott időtartam: 3×1 nap
Programunk a HR szakemberek számára nyújt segítséget abban, hogy a szervezeten belül azonosítani tudják munkájuk szempontjából a kulcsfontosságú személyeket, jobban értsék az ő elvárásaikat és a kihívásokat, amikkel szembenéznek, illetve megfelelően tudjanak hatást gyakorolni, ezáltal optimalizálva munkájukat.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Ma egyre több szervezet ismeri fel, hogy a vezetői számára szükséges, hogy önmagát és tevékenységét belső ügyfelei számára eladja, ötleteivel, tehetségével megkülönböztesse magát, azaz legyen személyes márkája. Hogyan hozzuk összhangba a vezetői identitást a vezetői imázzsal? Mik a vezetői hitelesség összetevői? Hogyan teljesedhetünk ki úgy, hogy magunkhoz és szervezetünkhöz is kapcsolódva azt érezzük, a helyünkön vagyunk?
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Ma egyre több szervezet ismeri fel, hogy a vezetői számára szükséges, hogy önmagát és tevékenységét belső ügyfelei számára eladja, ötleteivel, tehetségével megkülönböztesse magát, azaz legyen személyes márkája. Hogyan hozzuk összhangba a vezetői identitást a vezetői imázzsal? Mik a vezetői hitelesség összetevői? Hogyan teljesedhetünk ki úgy, hogy magunkhoz és szervezetünkhöz is kapcsolódva azt érezzük, a helyünkön vagyunk?
Kommunikációs Programjaink
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Ezt a programot azoknak ajánljuk, akik gyakran néznek szembe nehéz vagy érzékeny kommunikációs helyzetekkel. Az asszertív kommunikációtól a tranzakció analízisig számos gyakorlati és módszertani fogódzót adunk a résztvevők kezébe, hogy a fenti helyzeteket tudatosabban, intelligensebben kezeljék.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Ezt a programot azoknak ajánljuk, akik gyakran néznek szembe nehéz vagy érzékeny kommunikációs helyzetekkel. Az asszertív kommunikációtól a tranzakció analízisig számos gyakorlati és módszertani fogódzót adunk a résztvevők kezébe, hogy a fenti helyzeteket tudatosabban, intelligensebben kezeljék.
Ajánlott időtartam: 3×1 nap
A nagyobb vagy mátrix jellegű szervezetben dolgozó menedzsernek, munkavállalónak speciális készségekre és attitűdre van szüksége, hogy a felé áramló igényeket kezelje, és saját ötleteit, érdekeit képviselje. Egyre gyakrabban beszélünk belső szolgáltatói attitűdről, és belső vállalkozó szellemről (intrapreneurship). Az alábbi program ezek kialakításában segít.
Ajánlott időtartam: 3×1 nap
A nagyobb vagy mátrix jellegű szervezetben dolgozó menedzsernek, munkavállalónak speciális készségekre és attitűdre van szüksége, hogy a felé áramló igényeket kezelje, és saját ötleteit, érdekeit képviselje. Egyre gyakrabban beszélünk belső szolgáltatói attitűdről, és belső vállalkozó szellemről (intrapreneurship). Az alábbi program ezek kialakításában segít.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
A célkitűzések elérése konszenzust, kooperációt és kommunikációt igényel – már az elejétől fogva. A képzésen az állandó, átmeneti vagy projektcsapatok vezetőit tesszük
képessé, hogy csapatuk hatékonyabban és együttműködőbben dolgozzon. A képzés részben Patrick Lencioni 5 tényezős modelljére épül.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
A célkitűzések elérése konszenzust, kooperációt és kommunikációt igényel – már az elejétől fogva. A képzésen az állandó, átmeneti vagy projektcsapatok vezetőit tesszük
képessé, hogy csapatuk hatékonyabban és együttműködőbben dolgozzon. A képzés részben Patrick Lencioni 5 tényezős modelljére épül.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Ez a program – amit mindenkinek ajánlunk, aki üzleti, érdekképviseleti vagy egyéb tárgyalásokon vesz részt – megtanít arra, hogyan optimalizáljuk a felkészülési szakaszt, a megközelítési stratégiát, a kreativitást és a taktikát. Ezen felül segít menedzselni a tárgyalások során óhatatlanul fellépő frusztrációt és feszültséget is.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Ez a program – amit mindenkinek ajánlunk, aki üzleti, érdekképviseleti vagy egyéb tárgyalásokon vesz részt – megtanít arra, hogyan optimalizáljuk a felkészülési szakaszt, a megközelítési stratégiát, a kreativitást és a taktikát. Ezen felül segít menedzselni a tárgyalások során óhatatlanul fellépő frusztrációt és feszültséget is.
Személyes Hatékonysági Programjaink
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Milyen tudatalatti mozgatórugók és tudatos meggondolások irányítják a szervezett és hatékony embereket? Milyen eszközöket használnak, milyen készségeket fejlesztettek ki ők? A hatékonyság a szelekcióval kezdődik. Minél inkább szelektívek és következetesek vagyunk munkahelyi és privát környezetünkben, annál inkább képesek leszünk az igazán fontos dolgokra fókuszálni. A képzésen megszerzett eszközök ebben segítenek.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Milyen tudatalatti mozgatórugók és tudatos meggondolások irányítják a szervezett és hatékony embereket? Milyen eszközöket használnak, milyen készségeket fejlesztettek ki ők? A hatékonyság a szelekcióval kezdődik. Minél inkább szelektívek és következetesek vagyunk munkahelyi és privát környezetünkben, annál inkább képesek leszünk az igazán fontos dolgokra fókuszálni. A képzésen megszerzett eszközök ebben segítenek.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Energia és stressz szintünk folyamatosan befolyásolja azt, hogy képesek vagyunk-e tehetségünket, tudásunkat és tapasztalatunkat munkahelyünkön és magánéletünkben igazán kamatoztatni. Miként lehetünk egyszerre sikeresek és élhetünk teljes – testi, lelki, intellektuális és szellemi – életet? Különleges programunkat főleg csúcsteljesítő vezetőknek és tehetségeknek terveztük, akiknél ezek a kérdések különösen fontosak.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Energia és stressz szintünk folyamatosan befolyásolja azt, hogy képesek vagyunk-e tehetségünket, tudásunkat és tapasztalatunkat munkahelyünkön és magánéletünkben igazán kamatoztatni. Miként lehetünk egyszerre sikeresek és élhetünk teljes – testi, lelki, intellektuális és szellemi – életet? Különleges programunkat főleg csúcsteljesítő vezetőknek és tehetségeknek terveztük, akiknél ezek a kérdések különösen fontosak.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Az érzelmi intelligencia atyja, Daniel Goleman szerint sikerességünk titka legfőképpen nem a szakértelmünk vagy a tapasztalatunk, hanem saját és mások érzelmeinek megértése és kezelése, azaz az EQ. Ennek fontos része az önmotiváció, azaz saját pozitív belső állapotunk fenntartásának készsége. A program fejleszti a résztvevőket abban, hogy képesek legyenek érzelmeiket saját hasznukra hajtani, ahelyett, hogy azok éppenséggel akadályozzák őket
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Az érzelmi intelligencia atyja, Daniel Goleman szerint sikerességünk titka legfőképpen nem a szakértelmünk vagy a tapasztalatunk, hanem saját és mások érzelmeinek megértése és kezelése, azaz az EQ. Ennek fontos része az önmotiváció, azaz saját pozitív belső állapotunk fenntartásának készsége. A program fejleszti a résztvevőket abban, hogy képesek legyenek érzelmeiket saját hasznukra hajtani, ahelyett, hogy azok éppenséggel akadályozzák őket
Ajánlott időtartam: 1 nap
Milyen személyiség típus vagyok én és milyenek munkatársaim? Miért reagálnak kollégáim különbözően ugyanarra a helyzetre? Miképpen győzzem meg valamiről a különböző típusú munkatársaimat vagy vezetőimet? A DISC módszer könnyen érthető, gyakorlatias eszközt ad mindannyiunk kezébe, aki fejleszteni szeretné önismeretét és személyes viselkedési hatékonyságát is.
Ajánlott időtartam: 1 nap
Milyen személyiség típus vagyok én és milyenek munkatársaim? Miért reagálnak kollégáim különbözően ugyanarra a helyzetre? Miképpen győzzem meg valamiről a különböző típusú munkatársaimat vagy vezetőimet? A DISC módszer könnyen érthető, gyakorlatias eszközt ad mindannyiunk kezébe, aki fejleszteni szeretné önismeretét és személyes viselkedési hatékonyságát is.
Ajánlott időtartam: 1 nap
Az innováció a 21. század szervezeteinek motorja. Ma a működésbeli- és termékfejlesztéseinkkel a leggyorsabbnak kell lennünk, hogy fennmaradjunk a folyamatosan változó körülmények, ügyféligények közepette. A program során érintjük a design gondolkodást, a brainstromingot, a 6 kalap módszert és sok más kreativitás serkentő eszközt, és ezek alkalmazási formáit a szervezeti folyamatokban.
Ajánlott időtartam: 1 nap
Az innováció a 21. század szervezeteinek motorja. Ma a működésbeli- és termékfejlesztéseinkkel a leggyorsabbnak kell lennünk, hogy fennmaradjunk a folyamatosan változó körülmények, ügyféligények közepette. A program során érintjük a design gondolkodást, a brainstromingot, a 6 kalap módszert és sok más kreativitás serkentő eszközt, és ezek alkalmazási formáit a szervezeti folyamatokban.
Értékesítési és Ügyfélkezelési témájú programok
Ajánlott időtartam: 3×1, vagy 4×1 nap
Új ügyfelek megszerzésétől a tényleges értékesítésig az árrés védelmén keresztül, a program az értékesítő munkatársak kereskedelmi tevékenységének az összes elemére kiterjed. A program, különösen alkalmas arra, hogy segítsen átlépni termékközpontúságból az ügyfélközpontúsághoz, emellett, érinti az értékesítés 21. századi formáit is, mint a social media, tablettel való értékesítés, stb.
Ajánlott időtartam: 3×1, vagy 4×1 nap
Új ügyfelek megszerzésétől a tényleges értékesítésig az árrés védelmén keresztül, a program az értékesítő munkatársak kereskedelmi tevékenységének az összes elemére kiterjed. A program, különösen alkalmas arra, hogy segítsen átlépni termékközpontúságból az ügyfélközpontúsághoz, emellett, érinti az értékesítés 21. századi formáit is, mint a social media, tablettel való értékesítés, stb.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
A komplex megoldások értékesítése vagy a komplex ügyfélszervezetek szükségessé teszik a stratégiai látásmódot, és azt, hogy különbséget tudjunk tenni a döntési folyamat egyes résztvevői között, szerepük és befolyásuk szerint, illetve, hogy eszerint legyünk képesek a folyamatot irányítani.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
A komplex megoldások értékesítése vagy a komplex ügyfélszervezetek szükségessé teszik a stratégiai látásmódot, és azt, hogy különbséget tudjunk tenni a döntési folyamat egyes résztvevői között, szerepük és befolyásuk szerint, illetve, hogy eszerint legyünk képesek a folyamatot irányítani.
Ajánlott időtartam: 4×1 nap
Ezt a képzési programot kereskedelmi igazgatók és értékesítési csapatok vezetői számára terveztük. Kettős célja van: egyrészt optimális feltételek biztosítása az értékesítési csapat számára, másrészt a példaértékű viselkedés, a vezető személyes bevonódásának a demonstrálása az értékesítés és a tárgyalás során. A két egymást kiegészítő és egymással összefüggő készséggel egy képzés keretében foglalkozunk.
Ajánlott időtartam: 4×1 nap
Ezt a képzési programot kereskedelmi igazgatók és értékesítési csapatok vezetői számára terveztük. Kettős célja van: egyrészt optimális feltételek biztosítása az értékesítési csapat számára, másrészt a példaértékű viselkedés, a vezető személyes bevonódásának a demonstrálása az értékesítés és a tárgyalás során. A két egymást kiegészítő és egymással összefüggő készséggel egy képzés keretében foglalkozunk.
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Ügyfélkapcsolati munkatársaink cégünk arcai. Miként tudjuk visszahozni az igazi ügyfélközpontúságot munkájukba, mint a Virgin Airlines vagy a Zappos, úgy, hogy közben az Service Level Agreement-ek is teljesülnek? A képzés az ehhez vezető hozzáállásról és viselkedéses eszközökről szól, röviden: az ügyfélélményről!
Ajánlott időtartam: 2×1 nap
Ügyfélkapcsolati munkatársaink cégünk arcai. Miként tudjuk visszahozni az igazi ügyfélközpontúságot munkájukba, mint a Virgin Airlines vagy a Zappos, úgy, hogy közben az Service Level Agreement-ek is teljesülnek? A képzés az ehhez vezető hozzáállásról és viselkedéses eszközökről szól, röviden: az ügyfélélményről!