Nézetünk szerint a szervezeti tanácsadás (szervezetfejlesztés) elsődleges célja, hogy segítsük a vállalatokat egyszerre eredményesebbé és élhetőbbé tenni. Ez egy „facilitatív” szerep, amely a cég saját üzleti szegmensére vonatkozó szakmai tudását egészíti ki az ember- és teljesítménybarát folyamatok bevezetésével, és az ezt fenntartó új viselkedésminták kiépítésével. A tartós teljesítményjavulás akkor következik be, ha a vállalkozásnak sikerült ötvöznie 3 tényezőt: a következetes elemzést, az üzleti készségeket és a mélyreható viselkedésbeli változásokat.
Miként dolgozunk
Helyzetfelmérés | Elemzés | Megvalósítás | ||
---|---|---|---|---|
A projekt meghatározása | Igények és megoldások párosítása | Számszerűsíthető és minősített eredmények szállítása fix határidőn belül | ||
Fő tevékenységek:
|
Fő tevékenységek:
|
Fő tevékenységek:
|
A helyzetfelmérés
MAz elemzés
AA megvalósítás
AA 8 legfontosabb lépés a tanácsadási hatás eléréséhez…
- Nem elég a tanácsadás világának szakkifejezéseit ismerni – tudni kell, mi a tanácsadás célja – és azt is, mi nem.
- A képzési partnerek minősítésekor a 6 kifejtett kulcsfontosságú tényezőt kell szigorúan megvizsgálni.
- Biztosítani kell, hogy az alkalmazott technológia és az eszközök megfeleljenek az cégkultúrának.
- Alakítsuk ki az elemző szigor, az üzleti képességek és a mélyen gyökerező viselkedésbeli változások elegyét.
- El kell fogadni, hogy a jó ötletek helyes és gyors kipróbálása, összehasonlíthatatlanul jobb, mint a tökéletes terv felállítására tett bármilyen kísérlet.
- Értékeljük, és következetesen tartsunk ki a feltevések megkérdőjelezése mellett.
- Győződjünk meg, hogy megvan a hitelességünk és jogosultságunk a változtatás kezdeményezésére – illetve, hogy kialakítható-e.
- El kell várni, hogy tanácsadói rendszeresen mérjék munkájuk hatását – és szükség esetén
Miként dolgozunk
Helyzetfelmérés | Elemzés | Megvalósítás | ||
---|---|---|---|---|
A projekt meghatározása |
Igények és megoldások párosítása |
Számszerűsíthető és minősített eredmények szállítása fix határidőn belül |
||
Fő tevékenységek:
|
Fő tevékenységek:
|
Fő tevékenységek:
|
A helyzetfelmérés
MAz elemzés
AA megvalósítás
AA 8 legfontosabb lépés a tanácsadási hatás eléréséhez…
- 1. Nem elég a tanácsadás világának szakkifejezéseit ismerni – tudni kell, mi a tanácsadás célja – és azt is, mi nem.
- 2. A képzési partnerek minősítésekor a 6 kifejtett kulcsfontosságú tényezőt kell szigorúan megvizsgálni.
- 3. Biztosítani kell, hogy az alkalmazott technológia és az eszközök megfeleljenek az cégkultúrának.
- 4. Alakítsuk ki az elemző szigor, az üzleti képességek és a mélyen gyökerező viselkedésbeli változások elegyét.
- 5. El kell fogadni, hogy a jó ötletek helyes és gyors kipróbálása, összehasonlíthatatlanul jobb, mint a tökéletes terv felállítására tett bármilyen kísérlet.
- 6. Értékeljük, és következetesen tartsunk ki a feltevések megkérdőjelezése mellett.
- 7. Győződjünk meg, hogy megvan a hitelességünk és jogosultságunk a változtatás kezdeményezésére – illetve, hogy kialakítható-e.
- 8. El kell várni, hogy tanácsadói rendszeresen mérjék munkájuk hatását – és szükség esetén
A Humántőke Fejlesztési modell
A JÖVŐKÉP TETTEKRE VÁLTÁSA
A Humántőke Fejlesztési modell
A JÖVŐKÉP TETTEKRE VÁLTÁSA
A Krauthammer által szervezett Future of Sales event egyszerre mutatta be az értékesítés legújabb trendjeit és adott kézzelfogható ötleteket a frissen szerzett tudás gyakorlati alkalmazásához.
A Krauthammer által tartott programok mind a vezetői tudás, mind az általuk adott élményanyag szempontjából rendkívül sokat segítettek nekem és a csapatomnak, hogy vezetőkké válhassunk. A sok-sok gyakorlat, emlékeztető kártyák, a rengeteg élő példa humorosan szembesített minket fejlesztendő területeinkkel, a trénerünk pedig finoman és határozottan vezetett rá minket a megoldásokra. A képzés egyik legnagyobb előnye, hogy volt nyomon követés: személyes beszélgetések keretein belül ellenőriztük, hogy a tréningeken saját magunk számára kitűzött feladatokból mennyit sikerült megvalósítani.
A Krauthammer Future of Sales programjában különösen tetszett, hogy lehetőség nyílt az aktuális témák interaktív, nagycsoportos megvitatására. Különösen az aktív referencia és a táblagépes értékesítési módszerek keltették fel az érdeklődésemet. Javaslom, hogy a jövőben tágabb időkeretben vitassuk meg a témákat, hogy lehetőség nyíljon a mélyebb feldolgozásra.
Holisztikus tanácsadás – bódító keverék a jövőre?
„A tanácsadás egy új fajtájára mutatkozik igény – a gyakorlati megoldások, illetve az ügyfélre szabott képzés és coaching keverékére – ami az ügyfél jövőképére és stratégiájára épül. Lényeges a megvalósításra helyezni a hangsúlyt, hiszen a feltételek soha nem eléggé állandóak egy 100%-os megoldáshoz. A jó ötletek helyes és gyors kipróbálása, végtelenül kedvezőbb a tökéletes terv felállítására tett bármilyen kísérletnél.”
Steven van Rooij, partner menedzser, Krauthammer Consulting