Hogyan jön létre, formálódik egy élményalapú szervezet? Tudatosítanunk kell, hogy minden vezető számára is fontos, hogy a vezetés élmény legyen. És mint tudjuk, a felsőbb szinten végbe menő folyamatok legyűrűznek a szervezet minden szintjére. Ha egy vezető magáénak érzi a humán élmény fontosságát, ha képes ennek érdekében a munkavállalókat érintő folyamatokat mélységében elemezni, akkor komoly esély van arra, hogy valóban megvalósul az átmenet a munkavállalói élménytől a humán élményig.
Human Experience fejlesztés Workshop Sorozat a Human Digital Group szervezésben a Krauthammer Magyarország ajánlásával.
Manapság a HR szakma slágere a „Munkavállalói Élmény”. Amíg az elégedettségi-, és elkötelezettségi ráták adott időpontban állítanak fel diagnózist a cégről, addig a „munkavállalói élmény” egy folyamatot fed le, ami a munkavállaló belépésétől (sőt már a kiválasztási folyamaton szerzett első benyomásoktól) az egész cégnél töltött ideje alatt megélt tapasztalatokból áll. Az ügyfélközpontúság mellett munkavállalóink élménye, azaz a „munkavállaló-központúság” is a siker kulcsa.
Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy még bőven van tennivaló annak érdekében, hogy a munkavállalói élmény fejlesztése meghozza a kívánt üzleti eredményeket. A fejlődés további iránya az emberközpontú, humán megközelítésben rejlik.
A négyszer fél napos workshop sorozat célja a Humán Élmény fejlesztésének előmozdítása a programunkon résztvevők szervezeteinél.
A workshopok egymásra épülnek, ugyanakkor egy-egy alkalmon való részvétel is értékes muníciókat ad a résztvevőknek a humán élmény szervezetükön belüli fejlesztéséhez.
Ár:
A 4 önálló alkalomból álló workshop sorozat képzési díja alkalmanként 300.000 Ft + Áfa/csoport, a teljes workshop sorozat igénybevétele esetén 1.000.000 Ft + Áfa/csoport. (1 csoport max. 16 fő)
Az “Online jelentkezés” gomb megnyomását követően átirányítjuk a lebonyolítással megbízott partnerünk a Human Digital Group Kft honlapjára.