Project Description
Üzleti teljesítmény maximalizálása – 2018-ban megújult modulokkal
Mit kíván a XXI. Század az értékesítőktől? Miben tudják a sales vezetők támogatni csapatukat az értékesítési folyamat fázisaiban? Mi kell a technológiák jobb kihasználásához? Kiemelkedő vezetői képességekre és az értékesítési technikák, technológiák, készségek és folyamatok tudatos alkalmazására van szükség.
Fő célcsoport
Értékesítési vezetők
Kereskedelmi igazgatók
Értékesítés területért is felelős ügyvezetők
Módszertan
- 5×1 nap (3-4 hét a tréningnapok között)
- 8-10 fős csoportok
- Interaktív, mindenkit megmozgató viták, szituációs gyakorlatok, pozitív szándékú egyéni visszajelzések
- Egyéni akciótervek és beszámolók a konkrét eredményekről
- Group coaching megközelítés
- Összefoglaló memóriakártyák és könyvecskék
Sales management 3.0 képzés programja
- Értékesítés a XXI. Században – kik a sikeres értékesítők és milyen irányban kell fejleszteni?
- A folyamatosan fejlődő vezető: vezetői viselkedésünk folyamatos felülvizsgálata, mint a siker feltétele
- Komplex stratégiai értékesítés – fázisok és sikertényezők KPI-KBI
- Egyéni fejlesztési célok
- Értékesítési vezetői stílusok és a csapat érettségi szintje
- Személyre szabott delegálás
- Nehéz döntések bejelentése
- Az értékesítési vezetés 5 kulcs attitűdje
- Egyéni akcióterv elkészítése
- Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
- Erősségekre építés
- Skill-Will mátrix egyéni motiválás és fejlesztés
- Fejlesztő jellegű visszajelzések – a Krauthammer
OSCAR módszere - Ellenvetések, kifogások, kritika kezelése
- A „fejlesztő értékelő beszélgetés” struktúrája
- A tudatos kérdezés és aktív hallgatás technikái:
releváns információ begyűjtése; az érdeklődés
felkeltése és az önbizalom erősítése - Dicséret: – motiváció az erőfeszítésre
- Field coaching – a vezetői támogatás művészete
- Egyéni akcióterv elkészítése
- Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
- Teljesítménymenedzsment éves folyamata:
célkitűzések kijelölése és ellenőrzése,
eredménymérés - Egyéni tevékenységek benchmarkja,
ügyféltalálkozók tervezése - Ellenőrzés: az értékesítői siker feltételeinek
megteremtése - A helyreigazító megbeszélés: az egymondatos
javaslattól az alapelvek megerősítéséig - Mikor és hogyan mondjunk NEM-et? –
nézőpontunk megerősítése és megértetése - Egyéni akcióterv elkészítése
- Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
- A viselkedés alapú felvételi interjú technikája
Az új tagok integrálása, pl. buddy system, peer
coaching, stb. - Hatékony értékesítői megbeszélések: ’eredmény
áttekintő’ értékesítői találkozó. - A vezető, mint a csapat coacha: a probléma
tisztázása, megoldások felszínre hozása, konkrét
lépések kijelölése - A konfliktuskezelés 2 szintje: feladat és kapcsolat
figyelembe vétele - Vezetői konfliktuskezelés: hatalmi szó, kölcsönös
megegyezés kialakítása, döntőbíráskodás - Egyéni akcióterv elkészítése
- Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
- Tárgyalás: a külső-belső partnerekkel való győztesgyőztes
megbeszélések 5 kulcsfontosságú
viselkedésmódja - Árvédelem: miként alkossuk meg a keretet az árrés
leghatékonyabb megvédéséhez - Konkurencia összehasonlítás
- Lobbizás
- Zárás és nyomásgyakorlás
- A partnerkapcsolat értékelő megbeszélés
- Egyéni akcióterv elkészítése
- -Zárás-
- Értékesítés a XXI. Században – kik a sikeres értékesítők és milyen irányban kell fejleszteni?
- A folyamatosan fejlődő vezető: vezetői viselkedésünk folyamatos felülvizsgálata, mint a siker feltétele
- Komplex stratégiai értékesítés – fázisok és sikertényezők KPI-KBI
- Egyéni fejlesztési célok
- Értékesítési vezetői stílusok és a csapat érettségi szintje
- Személyre szabott delegálás
- Nehéz döntések bejelentése
- Az értékesítési vezetés 5 kulcs attitűdje
- Egyéni akcióterv elkészítése
- Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
- Erősségekre építés
- Skill-Will mátrix egyéni motiválás és fejlesztés
- Fejlesztő jellegű visszajelzések – a Krauthammer
OSCAR módszere - Ellenvetések, kifogások, kritika kezelése
- A „fejlesztő értékelő beszélgetés” struktúrája
- A tudatos kérdezés és aktív hallgatás technikái:
releváns információ begyűjtése; az érdeklődés
felkeltése és az önbizalom erősítése - Dicséret: – motiváció az erőfeszítésre
- Field coaching – a vezetői támogatás művészete
- Egyéni akcióterv elkészítése
- Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
- Teljesítménymenedzsment éves folyamata:
célkitűzések kijelölése és ellenőrzése,
eredménymérés - Egyéni tevékenységek benchmarkja,
ügyféltalálkozók tervezése - Ellenőrzés: az értékesítői siker feltételeinek
megteremtése - A helyreigazító megbeszélés: az egymondatos
javaslattól az alapelvek megerősítéséig - Mikor és hogyan mondjunk NEM-et? –
nézőpontunk megerősítése és megértetése - Egyéni akcióterv elkészítése
- Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
- A viselkedés alapú felvételi interjú technikája
Az új tagok integrálása, pl. buddy system, peer
coaching, stb. - Hatékony értékesítői megbeszélések: ’eredmény
áttekintő’ értékesítői találkozó. - A vezető, mint a csapat coacha: a probléma
tisztázása, megoldások felszínre hozása, konkrét
lépések kijelölése - A konfliktuskezelés 2 szintje: feladat és kapcsolat
figyelembe vétele - Vezetői konfliktuskezelés: hatalmi szó, kölcsönös
megegyezés kialakítása, döntőbíráskodás - Egyéni akcióterv elkészítése
- Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
- Tárgyalás: a külső-belső partnerekkel való győztesgyőztes
megbeszélések 5 kulcsfontosságú
viselkedésmódja - Árvédelem: miként alkossuk meg a keretet az árrés
leghatékonyabb megvédéséhez - Konkurencia összehasonlítás
- Lobbizás
- Zárás és nyomásgyakorlás
- A partnerkapcsolat értékelő megbeszélés
- Egyéni akcióterv elkészítése
- -Zárás-
Profil:
- Az ügyfelek érzékelhető és mérhető viselkedésbeli változásának ösztönzése
- Sales / menedzsment / Personal branding / networking képzések
- Változási folyamatok menedzselése
- Coaching felsővezetőknek
Tapasztalat:
- Ügyvezető / tanácsadó – Krauthamer Hungary
- Humánpolitikai vezető – ING Biztosító – Schiller Autóház
- Vállalati Bank Üzletág, KAM – ING Bank
- Vállalati kapcsolattartó/ kockázatelemző – BNP-KH-Dresdner Bank, Postabank
Nemzetközi kitekintés
Sales management megközelítéseinkért és néhány hasznos tippért kérjük látogass el nemzetközi oldalunkon lévő inspirációs cikkünkre.
Tekintsd meg Galambos Ágnes senior tanácsadó pár perces videóját, amiben bemutatja coaching szemléletét.
További nyílt képzéseink:
További nyílt képzéseink:
További nyílt képzéseink:
Our English-Open Programs
These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our ‘Nyílt Képzések‘ page!
- Value based selling in an international environmentkezelo2023-06-06T10:02:17+02:00
Value based selling in an international environment
Our English-Open Programs
These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our ‘Nyílt Képzéseink‘ page!
- Value based selling in an international environmentkezelo2023-06-06T10:02:17+02:00
Value based selling in an international environment
Our English-Open Programs
These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our ‘Nyílt Képzéseink‘ page!
- Value based selling in an international environmentkezelo2023-06-06T10:02:17+02:00
Value based selling in an international environment