Project Description

Mitől lesz valaki hiteles az értékesítés területén? Mitől válik egy értékesítő ügyfelei elismert tanácsadójává ~Trusted Advisor? És mi kell ahhoz, hogy ezt az emberi hitelességet hatékonyságba és eredményekbe fordítsuk a XXI. század digitalizációval átszőtt környezetében? Hogyan lehet emberi kvalitásainkat az érdeklődés középpontjába helyezni a XXI. század digitalizált környezetében?

A négy napos programunk átöleli az értékesítési folyamat minden fázisát, érinti a munka megszervezéséhez szükséges technológiát és attitűdöt, belső pozitív hozzáállást, kitartást. Mindemellett olyan eszközöket adunk az értékesítők kezébe, amely nemcsak a kifogáskezelésre és ügyféligényre koncentrál, hanem értékajánlat prezentálására, lobbizásra és hosszú távú partneri kapcsolatok kiépítésére is.

Fő célcsoport

  • Értékesítők
  • Reationship managerek

  • KAM-ok

Módszertan

  • 4×1 nap (3-4 hét a tréningnapok között)
  • 12-16 fős csoportok 2 tanácsadóval
  • Interaktív, mindenkit megmozgató viták, szituációs gyakorlatok, pozitív szándékú egyéni visszajelzések
  • Egyéni akciótervek és beszámolók a konkrét eredményekről
  • Group coaching megközelítés
  • Összefoglaló memóriakártyák

Esemény időpontjai

Tájékoztatás kérése

Jelentkezési űrlap

Időpontok: 4×1 nap
  • 2020. szeptember 16.
  • 2020. október 07.
  • 2020. november 04.
  • 2020. november 25.
Tájékoztatást kérek
Online jelentkezés

Az “Online jelentkezés” gomb megnyomását követően átirányítjuk a lebonyolítással megbízott partnerünk a Human Digital Group Kft honlapjára.

Esemény időpontjai

Időpontok: 4×1 nap
  • 2020. szeptember 16.
  • 2020. október 07.
  • 2020. november 04.
  • 2020. november 25.

Tájékoztatás kérése

Tájékoztatást kérek

Jelentkezési űrlap

Online jelentkezés

Az “Online jelentkezés” gomb megnyomását követően átirányítjuk a lebonyolítással megbízott partnerünk a Human Digital Group Kft honlapjára.

Konzultatív Értékesítés képzés programja

1. nap: Hitelesség és proaktív attitűd az értékesítés folyamatában
  • Értékesítés a XXI. Században – „Nemcsak digitális, hanem humán is”
  • A legeredményesebb értékesítési attitűd: ”Challenger Sales”
  • Hitelesség és önazonosság – Personal Brand
  • Saját Értékesítői stílus – erősségek és fejlesztési fókuszok a 7 fázisú értékesítési folyamatban
  • Önmotiváció, proaktivitás és pozitív hozzáállás – telefonon és személyesen (networking)
  • Eltérő vélemények, kifogások kezelése

Egyéni Akciótervek meghatározása

2. nap: Értékesítéstechnika I. a Folyamat

Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól – szóbeli kommunikáció 10 pontja

  • A Konzultatív értékesítési folyamathoz kapcsolódó eszköztár
  • Pozitív hatásgyakorlás – Emotional Selling 6 dimenziója
  • Tárgyalások – Kérdezéstechnika felsőfokon
  • Zárási technikák – ”szárnyalás után landolás”
  • Social Selling – Digitális személyes márka

Egyéni Akciótervek kialakítása

3. nap: Értékesítéstechnika II. Nehéz szituációk

Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól

  • Reziliencia – stresszes helyzetek és sikertelenségből való felállás
  • Ellenvetések kreatív kezelése – a rejtett igény
  • Empátia: hogyan tudom magamévá tenni a másik fél problémáját
  • Hatékonyan NEM-et mondani megalapozatlan kérésekre
  • A hátország menedzselése és belső ellenállások kezelése az értékesítési folyamatban

Egyéni Akciótervek meghatározása

4. nap: Értékajánlat prezentálása

Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól

  • Felkészülés
    – Magunkból – ügyfélközpontú érvek
    – Az Ügyfélből
  • Ötletek eladása – Kapcsolaterősítés, belső kapcsolati háló – lobbizás
  • Döntéshozók feltérképezése és egyéni kulcsok kialakítása
  • CXO szint meggyőzése – kompetens tárgyaló partnerré válás
  • IN/OUT: Célzott üzenetek beküldése és hasznos üzenetek kinyerése
  • Tárgyalási Aréna: Ügyfél-érdek / saját érdek
  • Csoportos tárgyalás

Egyéni Akciótervek kialakítása
Zárás, tanúsítvány

1. nap: Hitelesség és proaktív attitűd az értékesítés folyamatában
  • Értékesítés a XXI. Században – „Nemcsak digitális, hanem humán is”
  • A legeredményesebb értékesítési attitűd: ”Challenger Sales”
  • Hitelesség és önazonosság – Personal Brand
  • Saját Értékesítői stílus – erősségek és fejlesztési fókuszok a 7 fázisú értékesítési folyamatban
  • Önmotiváció, proaktivitás és pozitív hozzáállás – telefonon és személyesen (networking)
  • Eltérő vélemények, kifogások kezelése

Egyéni Akciótervek meghatározása

2. nap: Értékesítéstechnika I. a Folyamat

Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól – szóbeli kommunikáció 10 pontja

  • A Konzultatív értékesítési folyamathoz kapcsolódó eszköztár
  • Pozitív hatásgyakorlás – Emotional Selling 6 dimenziója
  • Tárgyalások – Kérdezéstechnika felsőfokon
  • Zárási technikák – ”szárnyalás után landolás”
  • Social Selling – Digitális személyes márka

Egyéni Akciótervek kialakítása

3. nap: Értékesítéstechnika II. Nehéz szituációk

Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól

  • Reziliencia – stresszes helyzetek és sikertelenségből való felállás
  • Ellenvetések kreatív kezelése – a rejtett igény
  • Empátia: hogyan tudom magamévá tenni a másik fél problémáját
  • Hatékonyan NEM-et mondani megalapozatlan kérésekre
  • A hátország menedzselése és belső ellenállások kezelése az értékesítési folyamatban

Egyéni Akciótervek meghatározása

4. nap: Értékajánlat prezentálása

Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól

  • Felkészülés
    – Magunkból – ügyfélközpontú érvek
    – Az Ügyfélből
  • Ötletek eladása – Kapcsolaterősítés, belső kapcsolati háló – lobbizás
  • Döntéshozók feltérképezése és egyéni kulcsok kialakítása
  • CXO szint meggyőzése – kompetens tárgyaló partnerré válás
  • IN/OUT: Célzott üzenetek beküldése és hasznos üzenetek kinyerése
  • Tárgyalási Aréna: Ügyfél-érdek / saját érdek
  • Csoportos tárgyalás

Egyéni Akciótervek kialakítása
Zárás, tanúsítvány

Tanácsadók:

Kis-Tamás Barnabás
Kis-Tamás Barnabás
Tréner, Tanácsadó

Profil:

  • Sales tanácsadás, Sales és PM folyamatok támogatása
  • Képzés, Training, Coaching

Tapasztalat:

  • Sales Felsővezetés
  • Szervezet-fejlesztés, reorganizációk
  • Nemzetközi management
Eperjesi Ferenc
Eperjesi Ferenc
Tréner, Tanácsadó

Profil:

  • Sales és stratégiai tanácsadás
  • Sales folyamatok támogatása
  • Képzés, Training, tanácsadás

Tapasztalat:

  • Nemzetközi Értékesítési és felsővezetés
  • Reorganizáció
  • Exit tanácsadás
További Információkért kérjük keresse Szarka Dórát:

További nyílt képzéseink:

További nyílt képzéseink:

További nyílt képzéseink:

Our English-Open Programs

These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our Nyílt Képzések‘ page!

Our English-Open Programs

These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our Nyílt Képzéseink‘ page!

Our English-Open Programs

These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our Nyílt Képzéseink‘ page!