Project Description
A négy napos programunk átöleli az értékesítési folyamat minden fázisát, érinti a munka megszervezéséhez szükséges technológiát és attitűdöt, belső pozitív hozzáállást, kitartást. Mindemellett olyan eszközöket adunk az értékesítők kezébe, amely nemcsak a kifogáskezelésre és ügyféligényre koncentrál, hanem értékajánlat prezentálására, lobbizásra és hosszú távú partneri kapcsolatok kiépítésére is.
Fő célcsoport
- Értékesítők
Reationship managerek
KAM-ok
Módszertan
- 4×1 nap (3-4 hét a tréningnapok között)
- 12-16 fős csoportok 2 tanácsadóval
- Interaktív, mindenkit megmozgató viták, szituációs gyakorlatok, pozitív szándékú egyéni visszajelzések
- Egyéni akciótervek és beszámolók a konkrét eredményekről
- Group coaching megközelítés
- Összefoglaló memóriakártyák
Konzultatív Értékesítés képzés programja
- Értékesítés a XXI. Században – „Nemcsak digitális, hanem humán is”
- A legeredményesebb értékesítési attitűd: ”Challenger Sales”
- Hitelesség és önazonosság – Personal Brand
- Saját Értékesítői stílus – erősségek és fejlesztési fókuszok a 7 fázisú értékesítési folyamatban
- Önmotiváció, proaktivitás és pozitív hozzáállás – telefonon és személyesen (networking)
- Eltérő vélemények, kifogások kezelése
Egyéni Akciótervek meghatározása
Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól – szóbeli kommunikáció 10 pontja
- A Konzultatív értékesítési folyamathoz kapcsolódó eszköztár
- Pozitív hatásgyakorlás – Emotional Selling 6 dimenziója
- Tárgyalások – Kérdezéstechnika felsőfokon
- Zárási technikák – ”szárnyalás után landolás”
- Social Selling – Digitális személyes márka
Egyéni Akciótervek kialakítása
Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
- Reziliencia – stresszes helyzetek és sikertelenségből való felállás
- Ellenvetések kreatív kezelése – a rejtett igény
- Empátia: hogyan tudom magamévá tenni a másik fél problémáját
- Hatékonyan NEM-et mondani megalapozatlan kérésekre
- A hátország menedzselése és belső ellenállások kezelése az értékesítési folyamatban
Egyéni Akciótervek meghatározása
Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
- Felkészülés
– Magunkból – ügyfélközpontú érvek
– Az Ügyfélből - Ötletek eladása – Kapcsolaterősítés, belső kapcsolati háló – lobbizás
- Döntéshozók feltérképezése és egyéni kulcsok kialakítása
- CXO szint meggyőzése – kompetens tárgyaló partnerré válás
- IN/OUT: Célzott üzenetek beküldése és hasznos üzenetek kinyerése
- Tárgyalási Aréna: Ügyfél-érdek / saját érdek
- Csoportos tárgyalás
Egyéni Akciótervek kialakítása
Zárás, tanúsítvány
- Értékesítés a XXI. Században – „Nemcsak digitális, hanem humán is”
- A legeredményesebb értékesítési attitűd: ”Challenger Sales”
- Hitelesség és önazonosság – Personal Brand
- Saját Értékesítői stílus – erősségek és fejlesztési fókuszok a 7 fázisú értékesítési folyamatban
- Önmotiváció, proaktivitás és pozitív hozzáállás – telefonon és személyesen (networking)
- Eltérő vélemények, kifogások kezelése
Egyéni Akciótervek meghatározása
Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól – szóbeli kommunikáció 10 pontja
- A Konzultatív értékesítési folyamathoz kapcsolódó eszköztár
- Pozitív hatásgyakorlás – Emotional Selling 6 dimenziója
- Tárgyalások – Kérdezéstechnika felsőfokon
- Zárási technikák – ”szárnyalás után landolás”
- Social Selling – Digitális személyes márka
Egyéni Akciótervek kialakítása
Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
- Reziliencia – stresszes helyzetek és sikertelenségből való felállás
- Ellenvetések kreatív kezelése – a rejtett igény
- Empátia: hogyan tudom magamévá tenni a másik fél problémáját
- Hatékonyan NEM-et mondani megalapozatlan kérésekre
- A hátország menedzselése és belső ellenállások kezelése az értékesítési folyamatban
Egyéni Akciótervek meghatározása
Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
- Felkészülés
– Magunkból – ügyfélközpontú érvek
– Az Ügyfélből - Ötletek eladása – Kapcsolaterősítés, belső kapcsolati háló – lobbizás
- Döntéshozók feltérképezése és egyéni kulcsok kialakítása
- CXO szint meggyőzése – kompetens tárgyaló partnerré válás
- IN/OUT: Célzott üzenetek beküldése és hasznos üzenetek kinyerése
- Tárgyalási Aréna: Ügyfél-érdek / saját érdek
- Csoportos tárgyalás
Egyéni Akciótervek kialakítása
Zárás, tanúsítvány
Tanácsadók:
Profil:
- Sales tanácsadás, Sales és PM folyamatok támogatása
- Képzés, Training, Coaching
Tapasztalat:
- Sales Felsővezetés
- Szervezet-fejlesztés, reorganizációk
- Nemzetközi management
Profil:
- Sales és stratégiai tanácsadás
- Sales folyamatok támogatása
- Képzés, Training, tanácsadás
Tapasztalat:
- Nemzetközi Értékesítési és felsővezetés
- Reorganizáció
- Exit tanácsadás
További nyílt képzéseink:
További nyílt képzéseink:
További nyílt képzéseink:
Our English-Open Programs
These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our ‘Nyílt Képzések‘ page!
- Value based selling in an international environmentkezelo2023-06-06T10:02:17+02:00
Value based selling in an international environment
Our English-Open Programs
These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our ‘Nyílt Képzéseink‘ page!
- Value based selling in an international environmentkezelo2023-06-06T10:02:17+02:00
Value based selling in an international environment
Our English-Open Programs
These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our ‘Nyílt Képzéseink‘ page!
- Value based selling in an international environmentkezelo2023-06-06T10:02:17+02:00
Value based selling in an international environment