Sales Management2018-07-19T10:53:06+00:00

Project Description

Sales Management

Üzleti teljesítmény maximalizálása

Jelentős fejlődésre van szükség ahhoz, hogy az elkötelezett értékesítőből kiváló értékesítési vezető váljon. Kiemelkedő vezetői képességekre és az értékesítési technikák, készségek és folyamatos tudatos alkalmazására van szükség. Sales management programunk mindkét irányban támogatja a fejlődést. A résztvevők egyrészt megtanulják, hogy a szorító körülmények mellett is hogyan képesek motiváló környezetet létre hozni. A konkrét célok kitűzése mellett biztosítanunk kell, hogy a célokat a csapat egésze és minden egyes tagja teljesíti a legjobb képességei biztosításával.

Jelentős fejlődésre van szükség ahhoz, hogy az elkötelezett értékesítőből kiváló értékesítési vezető váljon. Kiemelkedő vezetői képességekre és az értékesítési technikák, készségek és folyamatos tudatos alkalmazására van szükség. Sales management programunk mindkét irányban támogatja a fejlődést. A résztvevők egyrészt megtanulják, hogy a szorító körülmények mellett is hogyan képesek motiváló környezetet létre hozni. A konkrét célok kitűzése mellett biztosítanunk kell, hogy a célokat a csapat egésze és minden egyes tagja teljesíti a legjobb képességei biztosításával.

A
z értékesítési vezetők példamutatása abban is megnyilvánul, hogy milyen kiváló képességekkel rendelkezik ezért ezeket is érintjük a képzés során. A komplex tárgyalásoktól a stratégiai eladásig, a csoportos tárgyalástól a kapcsolati tőke fejlesztésén keresztül a kompetitív előnyök kihasználásáig sok témakört érintünk.

Fő célcsoport

  • Értékesítési vezetők

  • Kereskedelmi igazgatók

  • Értékesítés területért is felelős ügyvezetők

Módszertan

  • 5×1 nap (3-4 hét a tréningnapok között)
  • 8-10 fős csoportok
  • Interaktív, mindenkit megmozgató viták, szituációs gyakorlatok, pozitív szándékú egyéni visszajelzések
  • Egyéni akciótervek és beszámolók a konkrét eredményekről
  • Group coaching megközelítés
  • Összefoglaló memóriakártyák és könyvecskék

Esemény időpontjai

Tájékoztatás kérése

Jelentkezési űrlap

Időpontok: 5×1 nap
  • 2018.10.03.
  • 2018.11.06.
  • 2018.11.27.
  • 2018.12.13.
  • 2019.01.17.
Tájékoztatást kérek
Jelentkezési űrlap

Esemény időpontjai

Időpontok: 5×1 nap
  • 2018.10.03.
  • 2018.11.06.
  • 2018.11.27.
  • 2018.12.13.
  • 2019.01.17.
  • + 1 coaching alkalom

Tájékoztatás kérése

Tájékoztatást kérek

Jelentkezési űrlap

Jelentkezési űrlap

Sales management képzés programja

1. Nap: A vezetői példamutatás alkalmazása
  • Értékesítés a XXI. Században – kik a sikeres értékesítők és milyen irányban kell fejleszteni?
  • Aktív Referencia: az értékesítés végső célja
  • A folyamatosan fejlődő vezető: vezetői viselkedésünk folyamatos felülvizsgálata, mint a siker feltétele
  • Egyéni fejlesztési célok
  • Személyre szabott delegálás
  • Nehéz döntések bejelentése
  • Értékesítési vezetői stílusok és a csapat érettségi szintje
  • Ellenvetések, kifogások, kritika kezelése
  • Egyéni akcióterv elkészítése
2. Nap: Az üzleti tehetség kifejlesztése
  • Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
  • Erősségekre építés
  • Skill-Will mátrix egyéni motiválás és fejlesztés
  • Fejlesztő jellegű visszajelzések – a Krauthammer OSCAR módszere
  • A „fejlesztő értékelő beszélgetés” struktúrája
  • A tudatos kérdezés és aktív hallgatás technikái: releváns információ begyűjtése; az érdeklődés felkeltése és az önbizalom erősítése
  • Dicséret: a figyelem és az eredmények elismerésének folyamata – motiváció az erőfeszítésre
  • Field coaching – a vezetői támogatás művészete
  • Egyéni akcióterv elkészítése
3. Nap: Üzleti teljesítmény menedzselése
  • Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
  • Teljesítménymenedzsment éves folyamata: célkitűzések kijelölése és ellenőrzése, eredménymérés
  • Ellenőrzés: az értékesítői siker feltételeinek megteremtése
  • A helyreigazító megbeszélés: az egymondatos javaslattól az alapelvek megerősítéséig
  • Mikor és hogyan mondjunk NEM-et? – nézőpontunk megerősítése és megértetése
  • Egyéni akcióterv elkészítése
4. Nap: Team menedzsment – az interjútól a sikerig
  • Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
  • A viselkedés alapú felvételi interjú technikája
  • Az új tagok integrálása, pl. buddy system, peer coaching, stb.
  • Hatékony értékesítői megbeszélések: ’eredmény áttekintő’ értékesítői találkozó, best practise megosztás
  • A vezető, mint a csapat coacha: a probléma tisztázása, megoldások felszínre hozása, konkrét lépések kijelölése
  • A konfliktuskezelés 2 szintje: feladat és kapcsolat figyelembe vétele
  • Vezetői konfliktuskezelés: hatalmi szó, kölcsönös megegyezés kialakítása, döntőbíráskodás
  • Egyéni akcióterv elkészítése
5. Nap: Komplex értékesítési folyamat vezetői támogatása
  • Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
  • Komplex stratégiai értékesítés – fázisok és sikertényezők
  • Tárgyalás: a külső-belső partnerekkel való győztesgyőztes megbeszélések 5 kulcsfontosságú viselkedésmódja
  • Árvédelem: miként alkossuk meg a keretet az árrés leghatékonyabb megvédéséhez
  • Konkurencia összehasonlítás
  • Lobbizás
  • Zárás és nyomásgyakorlás
  • A partnerkapcsolat értékelő megbeszélés
  • Egyéni akcióterv elkészítése
  • -Zárás-
sales management
1. Nap: A vezetői példamutatás alkalmazása
  • Értékesítés a XXI. Században – kik a sikeres értékesítők és milyen irányban kell fejleszteni?
  • Aktív Referencia: az értékesítés végső célja
  • A folyamatosan fejlődő vezető: vezetői viselkedésünk folyamatos felülvizsgálata, mint a siker feltétele
  • Egyéni fejlesztési célok
  • Személyre szabott delegálás
  • Nehéz döntések bejelentése
  • Értékesítési vezetői stílusok és a csapat érettségi szintje
  • Ellenvetések, kifogások, kritika kezelése
  • Egyéni akcióterv elkészítése
2. Nap: Az üzleti tehetség kifejlesztése
  • Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
  • Erősségekre építés
  • Skill-Will mátrix egyéni motiválás és fejlesztés
  • Fejlesztő jellegű visszajelzések – a Krauthammer OSCAR módszere
  • A „fejlesztő értékelő beszélgetés” struktúrája
  • A tudatos kérdezés és aktív hallgatás technikái: releváns információ begyűjtése; az érdeklődés felkeltése és az önbizalom erősítése
  • Dicséret: a figyelem és az eredmények elismerésének folyamata – motiváció az erőfeszítésre
  • Field coaching – a vezetői támogatás művészete
  • Egyéni akcióterv elkészítése
3. Nap: Üzleti teljesítmény menedzselése
  • Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
  • Teljesítménymenedzsment éves folyamata: célkitűzések kijelölése és ellenőrzése, eredménymérés
  • Ellenőrzés: az értékesítői siker feltételeinek megteremtése
  • A helyreigazító megbeszélés: az egymondatos javaslattól az alapelvek megerősítéséig
  • Mikor és hogyan mondjunk NEM-et? – nézőpontunk megerősítése és megértetése
  • Egyéni akcióterv elkészítése
4. Nap: Team menedzsment – az interjútól a sikerig
  • Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
  • A viselkedés alapú felvételi interjú technikája
  • Az új tagok integrálása, pl. buddy system, peer coaching, stb.
  • Hatékony értékesítői megbeszélések: ’eredmény áttekintő’ értékesítői találkozó, best practise megosztás
  • A vezető, mint a csapat coacha: a probléma tisztázása, megoldások felszínre hozása, konkrét lépések kijelölése
  • A konfliktuskezelés 2 szintje: feladat és kapcsolat figyelembe vétele
  • Vezetői konfliktuskezelés: hatalmi szó, kölcsönös megegyezés kialakítása, döntőbíráskodás
  • Egyéni akcióterv elkészítése
5. Nap: Komplex értékesítési folyamat vezetői támogatása
  • Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
  • Komplex stratégiai értékesítés – fázisok és sikertényezők
  • Tárgyalás: a külső-belső partnerekkel való győztesgyőztes megbeszélések 5 kulcsfontosságú viselkedésmódja
  • Árvédelem: miként alkossuk meg a keretet az árrés leghatékonyabb megvédéséhez
  • Konkurencia összehasonlítás
  • Lobbizás
  • Zárás és nyomásgyakorlás
  • A partnerkapcsolat értékelő megbeszélés
  • Egyéni akcióterv elkészítése
  • -Zárás-
sales management
Galambos Ágnes
Galambos Ágnes
Tréner, Tanácsadó, Ügyvezető

Profil:

  • Az ügyfelek érzékelhető és mérhető viselkedésbeli változásának ösztönzése
  • Sales / menedzsment / Personal branding / networking képzések
  • Változási folyamatok menedzselése
  • Coaching felsővezetőknek

Tapasztalat:

  • Ügyvezető / tanácsadó – Krauthamer Hungary
  • Humánpolitikai vezető – ING Biztosító – Schiller Autóház
  • Vállalati Bank Üzletág, KAM – ING Bank
  • Vállalati kapcsolattartó/ kockázatelemző – BNP-KH-Dresdner Bank, Postabank
Jelentkezés a “Sales Management” képzésre (pdf)
Ha a program felkeltette az érdeklődését, kérjük jelezze irodavezetőnknek Visnyei Júliának:

Nemzetközi kitekintés

Sales management megközelítéseinkért és néhány hasznos tippért kérjük látogass el nemzetközi oldalunkon lévő inspirációs cikkünkre.

Tekintsd meg Galambos Ágnes senior tanácsadó pár perces videóját, amiben bemutatja coaching szemléletét.

Our English-Open Programs

These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our Nyílt Képzések‘ page!

Our English-Open Programs

These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our Nyílt Képzéseink‘ page!

Our English-Open Programs

These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our Nyílt Képzéseink‘ page!