Project Description

Értékesítés a 21. században

Értékesíteni az internet korában nem lehet. Aki vásárolni akar, néhány kattintással, vagy a mobiltelefon megérintésével elintézi. Az értékesítés lehetetlen. Lehetetlen? Vagy csak át kell alakulnia? Korszerűbbé kell válnia? Hogyan?

”A versenytársaiddal szemben fenntartható egyetlen előny az, ha képes vagy gyorsabban tanulni, mint ők.”
Arie de Geus,
holland üzletember, teoretikus

A 21. század új környezetet teremtett az értékesítéshez. Az ügyfelek tájékozottabbak, az internet és a közösségi média hatása jelentős, a beszerzési folyamatok gyorsulnak, egyszerűsödnek. A termék és szolgáltatásismeret, a magas kiszolgálási színvonal ma már alapelvárás, aki sikeres akar lenni ezen a területen, annak sokkal többet kell nyújtania. Hatásgyakorlás, kommunikáció. A jók között is a legjobbnak lenni. A kérdés csak az: hogyan? Erre keressük a választ speciális értékesítési képzésünkön.

Fő célcsoport

  • Értékesítők

  • Üzletkötők

  • Kiemelt ügyfélmenedzserek, kapcsolattartók

Módszertan

  • 4×1 nap (3-4 hét a tréningnapok között)
  • 8-10 fős csoportok
  • Interaktív, mindenkit megmozgató viták, szituációs gyakorlatok, pozitív szándékú egyéni visszajelzések
  • Egyéni akciótervek és beszámolók a konkrét eredményekről
  • Group coaching megközelítés
  • Összefoglaló memóriakártyák és könyvecskék

Érdeklődés esetén átirányítjuk a lebonyolítással megbízott partnerünk a Human Digital Group Kft honlapjára.

Esemény időpontjai

Tájékoztatás kérése

Jelentkezési űrlap

Aktuális dátumokról kérjük tájékozódjon a lebonyolítással megbízott partnerünk a Human Digital Group Kft honlapján.
Aktuális nyílt képzések
Tájékoztatást kérek
Online jelentkezés

Érdeklődés esetén átirányítjuk a lebonyolítással megbízott partnerünk a Human Digital Group Kft honlapjára.

Esemény időpontjai

Aktuális dátumokról kérjük tájékozódjon a lebonyolítással megbízott partnerünk a Human Digital Group Kft honlapján.
Aktuális nyílt képzések

Tájékoztatás kérése

Tájékoztatást kérek

Jelentkezési űrlap

Online jelentkezés

Értékesítés a 21. században képzés programja

1. nap: Első lépések, az értékesítés manapság
  • Értékesítés a 21. században – trendek, jelenséget, törvényszerűségek
  • Mozdulj meg! – Elképzelni kevés, tenni kell!
  • Frappáns belépő, azaz mitől lesz emlékezetes az első találkozás?
  • Tárgyalni emberi dolog – Mik a leghasznosabb magatartásformák tárgyalási helyzetben?
  • Hogy készül fel a profi üzletkötő?
  • A telefon a barátunk – Szeresd meg a hideg hívásokat!
  • Elutasítás telefonon – Hogyan kezeljük a titkárnő kifogásait?
  • Egyéni akciótervek kialakítása
2. nap: Hatások és ellenhatások
  • Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
  • A hatékony prezentáció titkai és gyakorlata
  • A kérdések ereje
  • A csend hatalma – amikor az ügyfél győzi meg saját magát
  • Az első reakció – Miért veszélyes a csípőből jött válasz?
  • Nem csak a szád beszél – A testbeszéd ereje
  • Ki nem mondott szavak – A hatásról
  • Egyéni akciótervek kialakítása
3. nap: Kétségek, ellenvetések vagy kifogások?
  • Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
  • Miért jó az ellenvetés és a kifogás? Hogyan kezeljük?
  • Tárgyalás a döntéshozóval
  • Mikor és hogyan mondjunk NEM-et?
  • Pénzkérdés – A hatékony ártárgyalás alapjai
  • Egyedül nem megy – A csoportos tárgyalás ereje
  • A világ az ügyfél szemével nézve – Mennyire korlátoznak minket meggyőződéseink?
  • Egyéni akciótervek kialakítása
4. nap: Célszalag, győzelem, folytatás
  • Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
  • Célegyenes – A profi zárás, szerződéskötés
  • Szeressük egymást, gyerekek? – A konkurenciánál nincs jobb edző!
  • Dolgoztasd az ügyfelet! – Ki az az Aktív Referencia?
  • Lobbi és kapcsolatépítés, avagy fektess a jövődbe!
  • Netplaying helyett networking
  • Egy gyönyörű barátság kezdete, avagy mi van az értékesítés után?
  • Egyéni akciótervek kialakítása
1. nap: Első lépések, az értékesítés manapság
  • Értékesítés a 21. században – trendek, jelenséget, törvényszerűségek
  • Mozdulj meg! – Elképzelni kevés, tenni kell!
  • Frappáns belépő, azaz mitől lesz emlékezetes az első találkozás?
  • Tárgyalni emberi dolog – Mik a leghasznosabb magatartásformák tárgyalási helyzetben?
  • Hogy készül fel a profi üzletkötő?
  • A telefon a barátunk – Szeresd meg a hideg hívásokat!
  • Elutasítás telefonon – Hogyan kezeljük a titkárnő kifogásait?
  • Egyéni akciótervek kialakítása
2. nap: Hatások és ellenhatások
  • Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
  • A hatékony prezentáció titkai és gyakorlata
  • A kérdések ereje
  • A csend hatalma – amikor az ügyfél győzi meg saját magát
  • Az első reakció – Miért veszélyes a csípőből jött válasz?
  • Nem csak a szád beszél – A testbeszéd ereje
  • Ki nem mondott szavak – A hatásról
  • Egyéni akciótervek kialakítása
3. nap: Kétségek, ellenvetések vagy kifogások?
  • Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
  • Miért jó az ellenvetés és a kifogás? Hogyan kezeljük?
  • Tárgyalás a döntéshozóval
  • Mikor és hogyan mondjunk NEM-et?
  • Pénzkérdés – A hatékony ártárgyalás alapjai
  • Egyedül nem megy – A csoportos tárgyalás ereje
  • A világ az ügyfél szemével nézve – Mennyire korlátoznak minket meggyőződéseink?
  • Egyéni akciótervek kialakítása
4. Nap: Team menedzsment – az interjútól a sikerig
  • Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
  • A viselkedés alapú felvételi interjú technikája
    Az új tagok integrálása, pl. buddy system, peer
    coaching, stb.
  • Hatékony értékesítői megbeszélések: ’eredmény
    áttekintő’ értékesítői találkozó.
  • A vezető, mint a csapat coacha: a probléma
    tisztázása, megoldások felszínre hozása, konkrét
    lépések kijelölése
  • A konfliktuskezelés 2 szintje: feladat és kapcsolat
    figyelembe vétele
  • Vezetői konfliktuskezelés: hatalmi szó, kölcsönös
    megegyezés kialakítása, döntőbíráskodás
  • Egyéni akcióterv elkészítése
4. nap: Célszalag, győzelem, folytatás
  • Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
  • Célegyenes – A profi zárás, szerződéskötés
  • Szeressük egymást, gyerekek? – A konkurenciánál nincs jobb edző!
  • Dolgoztasd az ügyfelet! – Ki az az Aktív Referencia?
  • Lobbi és kapcsolatépítés, avagy fektess a jövődbe!
  • Netplaying helyett networking
  • Egy gyönyörű barátság kezdete, avagy mi van az értékesítés után?
  • Egyéni akciótervek kialakítása
Galambos Ágnes
Galambos Ágnes
Tréner, Tanácsadó, Ügyvezető

Profil:

  • Az ügyfelek érzékelhető és mérhető viselkedésbeli változásának ösztönzése
  • Sales / menedzsment / networking képzések
  • Változási folyamatok menedzselése
  • Coaching felsővezetőknek

Tapasztalat:

  • Ügyvezető / tanácsadó – Krauthamer Hungary
  • Humánpolitikai vezető – ING Biztosító – Schiller Autóház
  • Vállalati Bank Üzletág, KAM – ING Bank
  • Vállalati kapcsolattartó/ kockázatelemző – BNP-KH-Dresdner Bank, Postabank

Képzettség:

  • MBA – Case Western University és CEU
  • Üzemgazdász – Pénzügyi és Számviteli Főiskola
  • Akkreditált DISC tanácsadó/ Daniel Ofman tanácsadó
  • Krauthammer Belső Egyetem
További Információkért kérjük keresse Szarka Dórát:
    dszarka@krauthammer.com

További nyílt képzéseink:

További nyílt képzéseink:

További nyílt képzéseink:

Our English-Open Programs

These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our Nyílt Képzések‘ page!

Our English-Open Programs

These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our Nyílt Képzéseink‘ page!

Our English-Open Programs

These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our Nyílt Képzéseink‘ page!