Project Description
Értékesítés a 21. században
”A versenytársaiddal szemben fenntartható egyetlen előny az, ha képes vagy gyorsabban tanulni, mint ők.”
Arie de Geus,
holland üzletember, teoretikus
Fő célcsoport
Értékesítők
Üzletkötők
Kiemelt ügyfélmenedzserek, kapcsolattartók
Módszertan
- 4×1 nap (3-4 hét a tréningnapok között)
- 8-10 fős csoportok
- Interaktív, mindenkit megmozgató viták, szituációs gyakorlatok, pozitív szándékú egyéni visszajelzések
- Egyéni akciótervek és beszámolók a konkrét eredményekről
- Group coaching megközelítés
- Összefoglaló memóriakártyák és könyvecskék
Értékesítés a 21. században képzés programja
- Értékesítés a 21. században – trendek, jelenséget, törvényszerűségek
- Mozdulj meg! – Elképzelni kevés, tenni kell!
- Frappáns belépő, azaz mitől lesz emlékezetes az első találkozás?
- Tárgyalni emberi dolog – Mik a leghasznosabb magatartásformák tárgyalási helyzetben?
- Hogy készül fel a profi üzletkötő?
- A telefon a barátunk – Szeresd meg a hideg hívásokat!
- Elutasítás telefonon – Hogyan kezeljük a titkárnő kifogásait?
- Egyéni akciótervek kialakítása
- Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
- A hatékony prezentáció titkai és gyakorlata
- A kérdések ereje
- A csend hatalma – amikor az ügyfél győzi meg saját magát
- Az első reakció – Miért veszélyes a csípőből jött válasz?
- Nem csak a szád beszél – A testbeszéd ereje
- Ki nem mondott szavak – A hatásról
- Egyéni akciótervek kialakítása
- Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
- Miért jó az ellenvetés és a kifogás? Hogyan kezeljük?
- Tárgyalás a döntéshozóval
- Mikor és hogyan mondjunk NEM-et?
- Pénzkérdés – A hatékony ártárgyalás alapjai
- Egyedül nem megy – A csoportos tárgyalás ereje
- A világ az ügyfél szemével nézve – Mennyire korlátoznak minket meggyőződéseink?
- Egyéni akciótervek kialakítása
- Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
- Célegyenes – A profi zárás, szerződéskötés
- Szeressük egymást, gyerekek? – A konkurenciánál nincs jobb edző!
- Dolgoztasd az ügyfelet! – Ki az az Aktív Referencia?
- Lobbi és kapcsolatépítés, avagy fektess a jövődbe!
- Netplaying helyett networking
- Egy gyönyörű barátság kezdete, avagy mi van az értékesítés után?
- Egyéni akciótervek kialakítása
- Értékesítés a 21. században – trendek, jelenséget, törvényszerűségek
- Mozdulj meg! – Elképzelni kevés, tenni kell!
- Frappáns belépő, azaz mitől lesz emlékezetes az első találkozás?
- Tárgyalni emberi dolog – Mik a leghasznosabb magatartásformák tárgyalási helyzetben?
- Hogy készül fel a profi üzletkötő?
- A telefon a barátunk – Szeresd meg a hideg hívásokat!
- Elutasítás telefonon – Hogyan kezeljük a titkárnő kifogásait?
- Egyéni akciótervek kialakítása
- Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
- A hatékony prezentáció titkai és gyakorlata
- A kérdések ereje
- A csend hatalma – amikor az ügyfél győzi meg saját magát
- Az első reakció – Miért veszélyes a csípőből jött válasz?
- Nem csak a szád beszél – A testbeszéd ereje
- Ki nem mondott szavak – A hatásról
- Egyéni akciótervek kialakítása
- Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
- Miért jó az ellenvetés és a kifogás? Hogyan kezeljük?
- Tárgyalás a döntéshozóval
- Mikor és hogyan mondjunk NEM-et?
- Pénzkérdés – A hatékony ártárgyalás alapjai
- Egyedül nem megy – A csoportos tárgyalás ereje
- A világ az ügyfél szemével nézve – Mennyire korlátoznak minket meggyőződéseink?
- Egyéni akciótervek kialakítása
- Beszámoló a gyakorlati alkalmazásról
- A viselkedés alapú felvételi interjú technikája
Az új tagok integrálása, pl. buddy system, peer
coaching, stb. - Hatékony értékesítői megbeszélések: ’eredmény
áttekintő’ értékesítői találkozó. - A vezető, mint a csapat coacha: a probléma
tisztázása, megoldások felszínre hozása, konkrét
lépések kijelölése - A konfliktuskezelés 2 szintje: feladat és kapcsolat
figyelembe vétele - Vezetői konfliktuskezelés: hatalmi szó, kölcsönös
megegyezés kialakítása, döntőbíráskodás - Egyéni akcióterv elkészítése
- Beszámolók a gyakorlatba ültetés tapasztalatairól
- Célegyenes – A profi zárás, szerződéskötés
- Szeressük egymást, gyerekek? – A konkurenciánál nincs jobb edző!
- Dolgoztasd az ügyfelet! – Ki az az Aktív Referencia?
- Lobbi és kapcsolatépítés, avagy fektess a jövődbe!
- Netplaying helyett networking
- Egy gyönyörű barátság kezdete, avagy mi van az értékesítés után?
- Egyéni akciótervek kialakítása
Profil:
- Az ügyfelek érzékelhető és mérhető viselkedésbeli változásának ösztönzése
- Sales / menedzsment / networking képzések
- Változási folyamatok menedzselése
- Coaching felsővezetőknek
Tapasztalat:
- Ügyvezető / tanácsadó – Krauthamer Hungary
- Humánpolitikai vezető – ING Biztosító – Schiller Autóház
- Vállalati Bank Üzletág, KAM – ING Bank
- Vállalati kapcsolattartó/ kockázatelemző – BNP-KH-Dresdner Bank, Postabank
Képzettség:
- MBA – Case Western University és CEU
- Üzemgazdász – Pénzügyi és Számviteli Főiskola
- Akkreditált DISC tanácsadó/ Daniel Ofman tanácsadó
- Krauthammer Belső Egyetem
További nyílt képzéseink:
További nyílt képzéseink:
További nyílt képzéseink:
Our English-Open Programs
These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our ‘Nyílt Képzések‘ page!
- Value based selling in an international environmentkezelo2023-06-06T10:02:17+02:00
Value based selling in an international environment
Our English-Open Programs
These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our ‘Nyílt Képzéseink‘ page!
- Value based selling in an international environmentkezelo2023-06-06T10:02:17+02:00
Value based selling in an international environment
Our English-Open Programs
These programs are designed for people who are working in an English-speaking work environment. If you’d prefer a Hungarian program please visit our ‘Nyílt Képzéseink‘ page!
- Value based selling in an international environmentkezelo2023-06-06T10:02:17+02:00
Value based selling in an international environment